Vrije dag 2 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van barcelonazernike2016 - WaarBenJij.nu Vrije dag 2 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van barcelonazernike2016 - WaarBenJij.nu

Vrije dag 2

Door: Cas Vroom

Blijf op de hoogte en volg

14 Oktober 2016 | Spanje, Barcelona

Deze dag kon ik lekker uitslapen. Ik hoefde pas om elf uur op te staan. Eerst had ik even gedouchet en daarna heb ik heerlijk ontbeten. Er stonden croissantjes, kaasbroodjes, donuts en chocoladebroodjes. Na het ontbijt hadden we afgesproken op school om vanuit daar naar het strand te gaan met de bus. Dat duurde even. Bij het strand had ik nog wat eten en drinken gekocht. Daarna zijn we naar het winkelcentrum gegaan. En hebben daar de hele middag gehangen en gekocht. Toen begon het behoorlijk te regenen. In de regen gingen we met de metro naar huis. We waren helemaal nat geworden. Toen we thuis waren had ik even gedoucht en heb toen weer heerlijk avond gegeten. Hierna ging ik naar bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Uitwisseling Barcelona 2016

Met 44 leerlingen naar Barcelona. Overnachten bij gastgezinnen.

Spannend!

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2016

Einde

15 Oktober 2016

Vrijdag

14 Oktober 2016

La perdrera, dinsdag

14 Oktober 2016

Vrije dag 4

14 Oktober 2016

Vrije dag 3

Actief sinds 27 Sept. 2016
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 5702

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2016 - 16 Oktober 2016

Uitwisseling Barcelona 2016

Landen bezocht: