Vrije dag 3 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van barcelonazernike2016 - WaarBenJij.nu Vrije dag 3 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van barcelonazernike2016 - WaarBenJij.nu

Vrije dag 3

Door: Hannah en Arthur

14 Oktober 2016 | Spanje, Barcelona

Het was een vrije dag. Een feestdag voor de Spanjaarden. Ze schreeuwden en sloegen op trommels om half 6 's ochtends.
Elke dag moeten we al vroeg op school zijn. We konden eindelijk een keer uitslapen. We spraken af voor de school en gingen met de bus naar het strand. Het was niet zo'n mooi weer om naar het strand te gaan, het regende en waaide. We stopten bij een supermarkt en zijn daarna lopend naar een overdekt winkelcentrum geweest, maremagnum. We deden er erg lang over om daar te komen met zo'n grote groep. De bus is elke dag ook helemaal vol omdat we met z'n allen in een openbaar vervoersbus moeten. We gingen daar lunchen, shoppen en avond eten. Er waren daar veel winkels, 3 verdiepingen. Op de bovenste verdieping waren wat restaurantjes waar je heerlijk kon eten en zitten. Sommige gingen lunchen bij de Mac Donalds en sommigen bij Udon. We moesten om 6uur verzamelen want dan zouden we daar weer weg gaan. Sommigen gingen ergens anders heen en een paar bleven daar nog tot ongeveer 8uur. Daarna gingen we allemaal naar huis, in de regen.