Sagrada Familia - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van barcelonazernike2016 - WaarBenJij.nu Sagrada Familia - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van barcelonazernike2016 - WaarBenJij.nu

Sagrada Familia

Door: Maud

12 Oktober 2016 | Spanje, Barcelona

Bezoek la Sagrada familia

Op dinsdag middag zijn wij met iedereen naar de Sagrada familia geweest. We zijn met z'n allen in de metro gestapt en moesten toen een paar keer overstappen tot we er waren. De metro stopte vlak voor de Sagrada familia en we moesten heel eventjes wachten tot we naar binnen mochten. We werden in 2 groepen opgesplitst. We gingen naar een kamertje daar kregen we oortjes, zo'n boxje om je nek en een tablet. Er werd ons wat verteld over de Sagrada familia en we moesten wat spelletjes doen op de tablet. Daarna kregen we een rondleiding door en buiten de kerk. De gids vertelde ons van alles over de kerk. Daarna kregen we nog wat tijd om in de souvenirs shop te kijken. Een hele leuke dag dus :).