Vrijdag - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van barcelonazernike2016 - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van barcelonazernike2016 - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Door: Lobke

15 Oktober 2016 | Spanje, Barcelona

Vandaag moesten we erg vroeg opstaan. We gingen om kwart voor 8 opweg naar een klooster.
Daar hebben we eerst gekookt. We werden in groepjes verdeeld en hebben pita broodjes met tomatensaus gemaakt en warme chocolade melk, de chocolade melk was meer gesmolten chocolade dan echt chocolade melk. Maar het was lekker!
Vervolgens hebben we in het klooster een rondleiding gekregen. Tijdens de rondleiding werd er verteld over de verschillende kamers die we te zien kregen en over de kleren die de mensen in het klooster droegen. We kregen verschillende filmpjes te zien over de geschiedenis van het klooster, met geluiden uit alle hoeken van de kamer. Aan het eind van de rondleiding liepen we over een groot balkon heen met uitzicht op een hele mooie grote tuin. De zon scheen en het was lekker weer dus het was extra mooi!